یگانهیگانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

یگانه عزیزم

برف بازي

1391/10/6 19:51
نویسنده : مامان یگانه
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

خدا روشكر به خاطر همه نعمت هاش بخصوص اين برفي كه هنوز داره ميباره!!

عكس مال همين امشبه رفتيم توي حياط 3تايي. خيلي سرد بود.

البته عصر هم يك كم رفتيم توي كوچه اما عكس نگرفتم.

گفتم تا عكسها داغ ان بيام بذارمشون. بقيش توي ادامه مطلب...

برف بازي

دخترم جايي رو هم ميبيني؟؟!!

برف بازي

اينجاروي برف دراز كشيدم يگانه اومد مثل من دراز كشيد،  تااومديم عكس بگيريم نشست، ديگه هم دراز نكشيد. خيلي سرد بود براي همين اصرار نكردم.

نشستن روي برف

برف بازي

بخاطر سردي هوا نتونستيم آدم برفي درست كنيم..افسوس 

برف بازي

 

پسندها (1)

نظرات (12)

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 21:34
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
فهیمه مامان سینا
6 دی 91 22:14
خوش به حالتون برف دیدین...ما که برف نمیبینیمالبته اینجاااااااااااااا
عکساتونم قشنگ بود به خصوص آخری


ممنون
ني ني شكلك
8 دی 91 3:03
به پیش آور دو دست خالی خود را... ببینم چشم های خیست آیا گفته ای دارند؟ بخوان مارا...بگردان قبله ات را سوی ما...اینک وضویی کن... خجالت می کشی از من...بگو, جزمن کس دیگر نمی فهمد... به نجوایی صدایم کن...بدان آغوش من باز است... شروع کن یک قدم با تو...تمام گام های مانده اش با من
خاله نفیسه
8 دی 91 17:42
خاله جون سرما نخوری


به قول خود يگانه لباس پوشيدم شالگردنمو دادم جلوي دهنم كلاهمم گذاشتم كه سرما نخورم
♥ الهه مامان روشا جون♥
9 دی 91 1:06
وای خدا چه برفی داشتید شما.
عزیزمی یگانه جون پس کلی خوش به حالت شده و رفتین برف بازی.
قربونت برم که خوابیدی تو برفا و همه قدت رو برفی کردی.خودت یه پا آدم برفی خوشگلی خاله جون.


واقعا خداروشكر
ممنون
یاسمن
10 دی 91 19:30
وای چه عکسای نازی خوش به حالتون اینجا اصلا برف نیومده
به جای ما هم بازی کنید
راستی من اپ کردم خوشحال میشم با نظرتون کمکم کنید


ممنون حتما.
حتما خانمي
الهه مامان یسنا
15 دی 91 23:34
ای جاننننننننننننننننننننننننن چه برفیییییییییییییییییی. ما که دلمون آب شده برا برف بازی


ان شاا... حسابی برف بباره شماهم بتونین برین برف بازی
مامانی درسا
22 دی 91 4:09
خوش به حالتون ما هم دلمون خواست اما همش خالک داریم ....... نه نه شما خوش باشین ما هم خوشیم ....... ببوس این گلی خانومو


انشاا.. شماهم همیشه شاد باشین
این خود ماهستیم که شادی رو برای خودمون میتونیم بوجود بیاریم حتی توی بدترین وضعیت(البته باتوکل به خدای مهربون)
مریم--------❤
22 دی 91 13:17
به به چه برفی
راستی شما کجا زندگی میکنین؟تهران؟



نه عزیزم مشهد
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 14:16
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم
باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید
دوستتون دارم


ممنون خوشحال شدم
sanam
26 دی 91 15:10
سلام دوست جونم
خوبی؟
دلمبرا یگانه تنگیده بود ولی چون فکر میکردم آپ نمیکنین نمیومدم
امروز ساعت 7 بعد از ظهر با یه پست داغ آپم
سعی کن سردنشده خودتو برسونی
اگه دیر کردیم اشکال نداره
امیدوارم خوشت بیاد
نظر هم که چی؟....یادت نره ها!

سلام اومدم پیشت
مامان یسنا
29 دی 91 16:12
سرما نخوره یه وقت ناناز خاله واقعا چه دلی دارید تو اون سرما یگانه جون رو بردید بیرون بوس بوس


آخه گناه داشت از ÷شت ÷نجره با حسرت نگاه میکرد و میگفت بریم توی حیاط
تازه نمیدونین چه لذتی داشت که میدیدم دخترم داره لذت میکنه
در ضمن حسابی لباس تنش کرده بودم و خیی هم نموندیم