یگانهیگانه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

یگانه عزیزم

30ماهگی یگانه(1)

1391/11/2 16:28
نویسنده : مامان یگانه
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

اولا عید همگی مبارک

آغاز امامت حضرت مهدی(عج)            اللهم عجل لولیک الفرج

هفته پیش دوشنبه 25 دی دخترمون یگانه جون 30 ماهه شد.niniweblog.com 30مین ماه زندگیت مبارک عزیزدلniniweblog.comniniweblog.com

این روزها خیلی شیرین شدی هم شیطون بلاو هم شیطون. niniweblog.comقیافتم ریزه میزه است هرکی میبینتت فکر میکنه سنت کمتره(مثل مامانتniniweblog.com)  

جایی که میریم برات آیة الکرسی میخونم و صدقه میندازم اما از تنبلی اسپند رو گه گاه مامانی دود میکنه!

الان خوابی که من میتونم برات بنویسم. صبح ها که گاهی زودتر از من بیدار میشی منو بیدار میکنی و میگی مامان غذا میخوام, صبحانه. میگم: بذار یک دقیقه دیگه بخوابم بیدار میشم. میگی نه من گرسنمه بیدارشو. niniweblog.comگاهی نظرمیدی چی میل داری,کیک بده مامان یا خامه یا..(یک روز خونه مامانی که من رفته بودم کلاس وقتی بیدارشدی مامانی ازت پرسیده چی صبحانه خوردی بعد از فکر کردن گفتی: پنیر و عسل)حالا کی پنیر رو باعسل خورده من نمیدونم.بعد میای پتو رو از روم برمیداری و خلاصه اینقدر بالای سرم حرف میزنی و دلیل میاری که مجبور شم بیدارشم.niniweblog.com(دقیقا همون چیزی که من قبلنا دوست داشتم دخترم باشه میگفتم دوست دارم دخترم اینقدر حرف بزنه اصلا خوشم میاد بیاد بالای سرم از بس حرف بزنه بیدارم کنه niniweblog.com)خدایا شکرت

شبها هم که معمولا چند باری بیدار میشی از خواب و میای پشت در اتاقمون و میگی مامان بیا کنارم و تابهت نگم باشه برو بخواب دخترم الان میام ,کوتاه نمیای. گاهی هنوز به کنارت نرسیدم دوباره خوابت میبره.niniweblog.com

اگه بوست کنم سریع بوسم میکنی niniweblog.comاگه لپتو بکشم لپمو میکشی و.. گاهی هم بغلم میکنی و میگی: قربونت برم عزیزم.. ومن میگم خدانکنه دخترم و اینقدر تو خوشت میاد. niniweblog.comاز اینکه با تو حرف میزنیم و بیشتر از اون از اینکه حرف هایت را میشنویم. بچه ها به گوش و شنیده شدن نیاز دارند.وقتی حرف میزنی باید بهت نگاه کنم و تاییدت کنم. اگر صورتم به تو نباشد میگویی: مامان رو به من !!  

اینقدر خوشم میاد وقتی این جمله رو میگی. حالا دیگه منم وقتی میخوام باهات حرف بزنم گاهی بهت میگم:" یگانه رو به من "و تو میخندی چراکه میدانی من از این جمله بسیار خوشم می اید و برای تو شده بازی....niniweblog.com

دیشب رفتیم برات یک لگن بزرگ(وان) خریدیم توی هم خیابان میخواستی بری توش بشینی.niniweblog.com آب بازی رو و حمام رفتن رو خیلی دوست داری چون آزادی و میتونی توی حمام بازی کنی و گاهی بعضی اسباب بازیهاتو باخودت ببری حمام.

خاله بازی روهم خیلی دوست داری.اسباب بازیهای خاله بازیتو میاری ومیگی مامان بیا خاله بازی کنیم و خیلی چیزها رو میتونیم با بازی بهت آموزش بدیم( در واقع تمام آموزشهای بچه زیر7سال باید در قالب بازی باشد نه آموزش مستقیم) 

باید برای کودکانمان وقت بگذاریم و با آنها بازی کنیم. niniweblog.comبا بازی هم هیجان و انرژی کودک تخلیه میشود هم او را میتوان تربیت کرد ومهارت های مختلف به او یاد داد و هم به او نزدیکتر میشویم و کودک سرشار از مهر و محبت مادری و پدری میشود.niniweblog.com

از بدوبدو بازی هم که حسابی لذت میبری و در روز اگه خونه باشیم حتما میگی مامان بیا بدوبدو بازی.niniweblog.com

گاهی میگی مامان بیا کنارم بشین و یاگاهی میگی بغلم کن.niniweblog.com(چقدر خوبه که میتونی خیلی از خواسته هاونیازهاتو به ما بفهمونی)

پسندها (1)

نظرات (7)

sanam
2 بهمن 91 20:27
سلام
اإإإإ؟نه برا ثناست
از لپتاپ اون نظر دادم اشتباها آدرس اون رو انتخاب کردم
شرمنده


سلام خواهش میکنم عزیزم
sanam
2 بهمن 91 20:31
راستی تا وقتی این پست هست سوال مىتونید بپرسید
جوابتون ر میدم ولی الان نه
یگانه رو ببوسید از سمت من


مگه میخوای پستت رو حذف کنی؟
به چشم
فهیمه مامان سینا
9 بهمن 91 2:06
30 ماهگی یگانه جون مبارک
آفرین به پیشرفتاش و صحبتاش

عکس هم بذار دیگه دلمون تنگ شده واسش


ممنون به چشم
الهه مامان یسنا
13 بهمن 91 1:53
ای جان. خدا رو شکر که روزهاتون به شادی میگذره


مممنون
سپیده از وبلاگ "کودک من"
16 بهمن 91 13:27



ممنون
mahdi...ܓܨܓܓܨ
25 فروردین 92 0:16
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون اينم کدلوگوي من: کدلوگوي اين وبلاگ
یگانه
3 آبان 92 0:15
سلام دوست عزیز .وبلگت عالیه به من هم سر بزن .