یگانهیگانه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

یگانه عزیزم

سلام برحسین شهید

1392/8/29 9:13
نویسنده : مامان یگانه
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

روز تاسوعا ازم سوالاتی کردی(البته از شب قبلشم زمینه هایی شکل گرفت باتوجه به یک مصاحبه تلویزیونی با یک دختربچه)و تصمیم گرفتم یک کم از جریانات عاشورا و کربلا رو برات بگم.اما بینش اینقدر ازم سوال کردی که بیشتر از اون چیزی که میخواستم بهت بگم رو گفتم.

بعد گفتی من خیلی حضرت عباس رو دوست دارم.

پرسیدی:امام حسین عموی رقیه رو چکار کرد که تیرش زدن؟گفتم آورد به خیمه ها بعد آدم های بد تیر بهشون زدن و.. و بعد خاکشون کردن.انشاا.. بریم کربلا حرمشون.دل شکسته

گفتی: اگه بریم کربلا مارو هم تیر میزنن؟

پرسیدی: به کجای قمقمه اش تیر زدن؟ و همش میپرسیدی چرا تیر زدن؟ناراحت

به سرشم تیر زدن؟

گفتی: کمی آب برداریم، بریم بدیم به امام حسین بعد بیایم خونمون!!

بابایی بزنه توی سر آدم بدها!!

گفتی: اگه بریم اونجا من و رقیه میریم توی بغل همدیگه و با هم گریمون میگیره، گریه وبا چادرهامون اشکهامون رو پاک میکنیم. وقتی بابامون اومد میپریم توی بغل بابایی من و بابایی اون!!بغل

وکلا ذهنت درگیر شده بود هر وقت هم داستانش رو تعریف میکنی به جای عمو میگی دایی!(خیلی استعداد در قصه گویی و داستان گویی داری، کافیه یکی دوبار بشنوی.)ماچ

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی درسا
10 آذر 92 12:23
عزیزمی یگانه گلی توی این چند وقته حسابی بزرگ و زیبا و البته خیلی خیلی باهوشتر شده .... هزار ماشاالله انشاالله که امام جسین نگه دارت باشه عزیزم ممنونم
مریم
10 آذر 92 21:54
چه وب خوب و باحالی خودتونم شخصیت باحالی دارین.
مامانی درسا
30 آذر 92 1:51
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4 ببخشید من دیر دیدم عزیزم
الهام مامان امیرعلی جیگر
7 دی 92 9:54
سلام گلم اهل بیت نگهداره خودت و یگانه جان و خونواده ات باشد// به وب امیرعلی منم سربزن// قدم رو چشممون بزار// فدات//نظر فراموش نشه//
عموی معصومه
13 دی 92 23:24
سلام چرا اینقدر دیر آپ میکنی؟؟؟/وبت زیباست .... واقعا ها فکرکنم حسابی تنبل شدم
خاله فاطمه جون
30 دی 92 23:33
سلام مامان یگانه جون خوبی؟ دخملای خوشگلت خوبن؟ دلم برای خودت و یگانه جون خیلی تنگ شده از طرف من ببوسش و بهش بگو اونم از طرف من تو رو ببوسه. انشاا.. به سلامتی خواهرجونش هم به زودی به دنیا بیاد. سلام ممنون باشه الان که خوابه بیدارشدحتما عزیزم