یگانهیگانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

یگانه عزیزم

سرعت گذشت ایام

1393/10/13 0:03
نویسنده : مامان یگانه
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم بیشتر وقتم رو شما دوتا نازنینام پر کردید و من فقط خاطرات این روزهاتون رو براتون یادداشت میکنم به امید روزی که بتونم براتون بنویسم شایدم خودتون بنویسید.

کلی عکس و خاطره هست که باید توی وبت بذارم.

من و بابایی میریم دانشگاه وتو هم پیش دبستانی1 میری. تابستون کلاس ژیمناستیک رفتی...

فاطمه هم بزرگ شده و با هم گه گاه بازی میکنید و صدای خندتون خونه رو پر از شادی میکنه.

البته گه گاه هم واقعا کار سخت میشه و نمیدونم چیکار باید بکنم.

یگانه عزیزم دختر نازنینماما همیشه دوستتون دارم حتی اگه دعواتون کنم ...

 

پسندها (1)

نظرات (7)

نسرین
13 دی 93 8:17
سلام.مامان یگانه عزیز اگر آدرس ایمیلتون رو برام بزاریدآموزش اون مدل ژاکت زنانه که در فروشگاه گذاشتم رو ایمیل میکنم براتون .چون شمادرخواست آموزشش رو داده بودید ممنون شما لطف دارید.
خاله فاطمه جون
24 دی 93 19:16
سلام دوست جونم. دلم خیلی برای خودت و دخملای نازنینت تنگ شده. چه عکسای نانازی از یگانه جون گذاشتی. خدا حفظش کنه. دانشگاه رفتنونم مبارک باشه عزیزم. منم سرم خیلی شلوغه ولی امیدوارم به زودی ببینمت. دخملاتو ببوس. به امید دیدار. سلام مهندس جون ما هم خیلی دلمون برات تنگیده یگانه گاهی میپرسه مامان دیگه کی دوستات میان خونمون؟
مامان الهه
18 بهمن 93 18:57
سلام عزیزم ....تولد فاطمه کوچولو مبارک...یک ساله شدنش مبارک سلام خانمی ممنون لطف کردی عزیزم
مامان امیر علی
30 بهمن 93 13:40
سلام .چه دخملای نازی.خدا نگه داره برات. سلام ممنونم خانمی
دخمل مامان
7 فروردین 94 20:31
نسرین
7 فروردین 94 23:46
سلام سال نوتون مبارک امیدورام سالی پر از شادی و سامتی داشته باشید دوست عزیز سلام خیلی ممنون همچنین
آموزش رایگان نقاشی
10 تیر 94 13:38
سلام! یکی از دغدغه های والدین کشیدن نقاشی برای کودکانشان است. ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham