یگانهیگانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

یگانه عزیزم

تولد4سالگی

1393/4/25 3:47
نویسنده : مامان یگانه
955 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 4سال پیش همچین شبی رفتم بیمارستان و تو حدود ساعت6و5دقیقه رسما وارد زندگیمون شدی وعضو سوم خانوادمون و زنگیمون خیلی متفاوت و حالا امسال توی چهارمین سال تولدت تو دیگه کوچکترین عضو خانوادمون نیستی و یک خواهرکوچولو داری که من از داشتنش محروم بودم و تو با اینکه دوستش داری اما گه گاه هم ......

دختر گلم سعی کردم و میکنم که تمام خاطرات این روزها رو برای تو و همین طور برای فاطمه بنویسم و انشاا.. چند وقت دیگه که تو بری پیش دبستانی شاید بتونم برات بنویسم تو وبت. این روزها حسابی درگیر شما2تام. واقعا فکرنمیکردم اینقده سخت باشه. تقریبا وقتی برای خودم ندارم. روزهای نسبتا سختیه! و از بزرگ شدنتون و روزهایی که دیگه هیچ وقت تکرار نمیشه لذت کامل نمتونم ببرم. 

اما با همه اینها عزیزم خیلی خیلی خیلی ... دوست دارم (به قول خودت: اینقد اینقد اینقد....( و دستهات رو با 10 انگشت بازت نشون میدی))

                 تولدت مبارک عزیزم

عشقای من

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زندگی از آ...تا...ی
25 تیر 93 9:18
آخیییییییییی چه نی نی تپلی برای شما آ...تا...ی زندگی را خواهیم گذاشت زندگی از آ...تا...ی را لینک بفرمایید. لطفا
سحر
25 تیر 93 11:08
یگانه جون *************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** **************************** چقدر وبت قشنگه.
sanam
6 مرداد 93 16:43
خدا تنها روزنه ی امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود... تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد... با پای شکسته هم می توان سراغش رفت... تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر می خرد... تنها کسی است که وقتی همه رفتند، می ماند... وقتی همه پشت کردند، آغوش می گشاید... وقتی همه تنهایت گذاشتند ، محرمت می شود... و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد، نه با تنبیه کردن. طاعات و عباداتتان مقبول حق... عیدتان مبارک التماس دعا صورت یگانه و فاطمه کوچولو هم میبوسم ممنون عید شما هم مبارک
sanam
23 شهریور 93 1:06
بسلامتي عقابي كه تو آسمون به پرش مينازه ، بسلامتي پولداري كه رو زمين به پولش مينازه ، بسلامتي ما كه هيچي نداريم و به رفيقامون مينازيم. سلام دوستم خوبی؟ اومدم صله ارحام سلام ممنون خیلی خوب کردی خوشحالمون کردی
زیبازن
18 آذر 93 19:14
مامان یگانه جان سلام، از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم. زیبازن برای تمام بانوان ایرانی WWW.ZIBAZAN.NET
sanam
1 دی 93 23:58
غمی در سینه ام می جوشه امشب چراغ آسمون، خاموشه امشب گمونم پیرهنِ مشکیشو، زینب(علیهاالسلام) به جای مادرش، می پوشه امشب! ████████████▒ 99/5% اروم،،،آروم،،، زمستون داره دانلود ميشه ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ؛ ﯾﮏ ﺫﻫﻦ ﺁﺭﺍﻡ... ﯾﮏ ﺗﻦ ﺳﺎﻟﻢ... ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺍﺣﺖ... ﯾﮏ ﺭﻭﺯﻗﺸﻨﮓ... ﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ... ﯾﮏ ﺧﻮﺷﯽ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ... ﻧﺼﯿﺐ من و دوستاﻧﻢ ﮐﻦ،،، سلام خیلی وقته نیستین ما رو از خودتون بی خبر نذارین