یگانهیگانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یگانه عزیزم

بدون عنوان

1391/2/25 21:51
نویسنده : مامان یگانه
683 بازدید
اشتراک گذاری

باباجون اومد...

تولد حضرت زهرا(س) بانو و همسر و مادر نمونه عالم مبارك

چند تا عكس از اولين نقاشي با آبرنگ يگانه جون و پارك رفتن و.....

 روز 5شنبه بود كه ميخواستم يك اثر دست از يگانه رو ثبت كنم كه ديدم دوست داره با آبرنگ نقاشي بكشه، آخه هر چند وقت يكبار براي اينكه رشد و بزرگ شدنش رو ثبت كنم دستش رو رنگي ميكردم و روي كاغذ ميزدم. اين بار با آبرنگ اينكار رو كردم و وقتي ديدم يگانه جونم خوشش اومده رفتم براش كاغذ آوردم و اونم شروع به نقاشي كرد. البته در تمام مدت خودم كنارش بودم.

اولين نقاشي با آبرنگ

اولين نقاشي با آبرنگ

اولين نقاشي با آبرنگ

اولين نقاشي با آبرنگ

 

اينم چندتا عكس از 5شنبه كه رفتيم بيرون

يگانه و گل

يگانه و گل

از ديدن اين منظره به وجد اومده

يگانه و گل

قربون اون همه دقت و ظرافتت

يگانه و گل

حواسم به عكس گرفتن پرت شد كه يگانه از فرصت استفاده كرد و فرار كرد و براي اينكه توي خيابون نره مجبور شدم بدوم دنبالش تا بهش برسم

يگانه و گل

اينم يك عكس از جمعه

پارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله فاطمه جون
25 اردیبهشت 91 23:48
آفرین مامان مهربون و باحوصله فقط کاش یه چیزی زیرش پهن میکردی فرش رنگی نشه


یگانه زیاد علاقه نداره زیرش چیزی پهن کنم اما خودم کنارش بودم
خاله نفیسه
26 اردیبهشت 91 15:37
چه قدر جیگره این نی نی تون!
الهه مامان یسنا
26 اردیبهشت 91 18:12
سلام عزیزم روزت مبارک مرسی از همراهیت واسه وقتی که گذاشتی


ممنونم بر شما هم مبارک
الهه مامان یسنا
26 اردیبهشت 91 18:13
اگه تمایل داشتین که با هم تبادل لینک داشته باشیم خبرم کنید


خوشحال میشم
دایی حسین
28 اردیبهشت 91 18:51
من الان دارم عکساشو نگاه می کنم!!
گریه نکنه


چون نمیدونست بهمون این افتخر رو دادید گریه نکرد
ثمین
30 اردیبهشت 91 19:05
سلام!
یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه:
چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟
خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن!
منتظرتون هستیم


چشم
خاله فاطمه
1 خرداد 91 17:06
الهه مامان یسنا
3 خرداد 91 17:48
به به !!! به این مامان پرحوصله باید آفرین گفت.
منم شما رو لینک کردم گلم


ممنون
خاله فاطمه جون
3 خرداد 91 23:43
مامان یگانه جون لطفا یکم زودتر به وبلاگت سربزن عکسای جدید هم بذار.
چون معلوم نیست دوباره کی نظرات رو میخونی از همین الان تولدت هم مبارک


چون يگانه دوست داره هركاري ميكنيم اونم انجام بده بايد موقعي كه خوابه كار كنم و براي همين دير ميشه
ولي بازم چشم
خيي ممنون
مامان مهراد
24 خرداد 91 13:42
آفرین به مامانی
مامان مانی
24 خرداد 91 13:42
آفرین هورا
sanam
25 خرداد 91 10:26
اخی عسیسم ..........
چقدر هم ناز ژست میگیره شبیه ماهی شده
چه نقاشیای قشنگی میکشی عزیزم
راستی یه سوال شما اهل قمید؟


نه مشهديم