یگانهیگانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

یگانه عزیزم

براي اليناي بهشتي

1391/4/17 15:53
نویسنده : مامان یگانه
413 بازدید
اشتراک گذاری

ميخواستم عكسها و خاطرات سفرمون بذارم كه ...

گفتم اول به مامان روشاجون يك تبريك بگم بعد ديدم به جمكران سفر داشتن و اونجا براي مامان الينا جون طلب صبر كردن كنجكاو شدم. رفتم وبش و ....

واقعا خدا به مامان و باباش صبر بده فوق العاده سخته تامدتي داشتم گريه ميكردم.

بايد قدر چيزهايي رو كه داريم بدونم و از داشتنشون نهايت استفاده و لذت رو ببريم.بخصوص نعمت پدر و مادر، فرزند،همسر وهمه عزيزانمان و دوستانمان و... و سلامتي

خدايا ممنونم ازت بخاطر تمام نعمتهايي كه به ما دادي كمكم كن قدر نعمتهايت را بدانم و قدردان باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا
17 تیر 91 17:46
ممنونم گلم که بهم سر زدی .


خواهش ميكنم عزيزم ان شاا.. كه خدا بهتون صبر بده
parsa
17 تیر 91 18:39
با سلام اگر مایل هستید بنر .هدر. لوگو. کارت ویزیت وقالب html برای خود تان با قیمتی مناسب و طراحی حرفه ای داشته باشید حتما به سایت ما یه سری بزنید پشیمتن نمیشوید http://www.lord-graphic.ir
الهه مامان روشا جون
17 تیر 91 23:43
الهی بگردم واسه الینا جونم پست گذاشتی؟دستت درد نکنه ایشالا خدا عزیزاتو واست نگه داره.من که اگه قابل باشم همش واسه مامانش دعا میکنم امیدوارم خدا بهش صبر زینبی بده.


ان شاا...
الهه مامان رادین
18 تیر 91 10:38
خصوصی داری عزیزم
خاله فاطمه جون
19 تیر 91 17:09

سلام اینارو مهدیه جون (دختر برادرم) برای یگانه جون فرستاد.


ممنون عزيزم از طرف ما ببوسش داداشش خوبه؟
ني ني شكلك
25 تیر 91 13:03