یگانهیگانه، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

یگانه عزیزم

شيرين زبوني هاي يگانه

1391/5/6 16:01
نویسنده : مامان یگانه
670 بازدید
اشتراک گذاری

فكر كنم شنبه بود كه داشتم نماز ميخوندم و آخراي نمازم بود كه يگانه اومد و گفت كه نماز نخون و چون ديد كه دارم به نماز خوندن ادامه ميدم چونم رو گرفت و گفت كه " با توام"

فرداش بود كه ميخواستيم بريم بيرون گفتم برو حاضر شو بريم دده و گفت" مث آدم بريم" (آخه قبلا يك بار نميدونم چيكار كرده بود موقع رفتن من گفته بودم مثل آدم باش يا يك همچين چيزي)

دوشنبه 2مرداد

اومدي به من ميگي آب بده منم كه ديگه حالا دستم اومده چي توي سرته با اينكه يك كم بهت آب ميدم اما بازم توي با يك كمشو نگه ميداري و آب بازيتو ميكني. از اين ظرف و قوطي توي اون ظرف. يا دستهاتو ميزني توش و.. اين دفعه ابتكار به خرج دادي و مداد رنگيهاتو زدي توي آب و آب رنگي ساختي.

بعدا عكسشو ميذارم آخه گوشيم ديشب خونه ماماني جا موند.

شب هم اومدم فرآن بخونم توهم روي پام نشستي وقتي هم تموم شد قرآن رو برداشتي و شروع كردي به ورق زدن و خوندن قربون اون اعوذ بالله گفتنت برم!

چهارشنبه 4مرداد

 تراشه الماست رسيد. از همون روز شروع كردم. بايد كلمه مامان رو سه بار بافاصله 5دقيقه بهت نشون ميدادم و ميگفتم اينجا نوشته مامان و توي روز 3تا5 دفعه اينكار رو ميكردم و فرداش ازت ميپرسيدم اينجا چي نوشته اما تو دفعه اول بار سو كه بهت نشون دادم گفتي نوشته مامان و ديگه هم به كارت نگاه نكردي! نميدونستم بخندم ذوق كنم يا...

شب هم حالم خوب نبود و باباجون داشت برام آب هندونه ميگرفت. تو ليوان رو برداشتي و آوردي دادي دستم گفتي" بخور ماماني جون بگيري" همين جوري موندم بابا كه گفت اين چي گفت؟ دوباره بگو يگانه.

نميدونم اين كلماتو از كجا ياد گرفتي نيم وجبي. (اينو فكركنم از دايي جون ياد گرفتي!)

تازه گاهي وقتها هم بعضي از قسمتهاي سوره توحيد و كوثر رو ميخوني و وقتي من كلمه كلمه برات ميخونم تو تكرار ميكني. سوره توحيد رو نميدونم چه  جوري ياد گرفتي شايد از نماز خوندن باباجون. يك شب ديدم داري با خودت ميخوني " احد" " لم يلد ولم يولد" "احد"

اسم و فتميل و اسم باباجون و سنت رو هم كه ازت ميپرسم بلدي.( البته براي سنت فكر كنم مفهومشو نميدوني چون همه چي رو دو ميگي)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

سارا
6 مرداد 91 16:30
مامان پریسا
6 مرداد 91 16:52
قربون شیرین زبونی خانم گل



ممنون
sanam
6 مرداد 91 20:13
نازدونه ی خوش زبون
اگه پیش من این شیرین زبونیارو میکردی دو لپی میخودمت


خودمم موندم چرا تا حالا نخوردمش
الهه مامان یسنا
7 مرداد 91 0:38
شیرین زبون من!!


مامان امیر علی
7 مرداد 91 10:27
امیر منم تا میگیم چنتاس میگه 2 تا.
خوشمان آمد از حرف زدن دخملی


شايد 2خيلي زياده!!
آشپزی سفره آرایی و تزیین غذای کودکان
7 مرداد 91 12:53
سلام ممنون از حضورتون با افتخار لینک شدید


ممنون
الهه
7 مرداد 91 13:48
ای جااانم ماشالا چه خوش سرو زبون شدی خاله جون واقعا خوردنیه


ممنون

دایی جون
7 مرداد 91 17:07
بریم تو قالب جدید


ديگه چيكار كنيم
الهه مامان روشا جون
7 مرداد 91 17:37
یگانه جون باتوام امروز مثل آدم اومدم به وبت سر زدم و از شیرین زبونیت 2تا خوشم اومد


خاله جون ممنون منم 2تا2تا... دوست دارم


الهه مامان روشا جون
7 مرداد 91 17:38
مامانی در مورد تراشه الماس بیزحمت توضیح بده


منظورم تراشه هاي الماس همون آموزش خواندن فارسي به كودكان 1تا6سال. هنوز تازه براي يگانه شروع كردم يكسري كارت داره هرروز يك كلمه رو به كودك نشان ميدي و ميگي مثا اينجا نوشته مامان. تعداد مشخص و... در روز. بعد فردا ازش ميپرسي اگه درست گفت ميري سراغ كلمه بعدي و گرنه همون كلمه ي قبلي رو كار ميكني و...
مامان ایلیا گلی
7 مرداد 91 22:26
قربون حرف زدنت دخمل گل
بوسسسسسسسسسسسسس


خدانكنه خاله جون
مامان سپهر توپولو
8 مرداد 91 1:39
سلام عزیزم ماشاالله چه دختر شیرین زبونی داری خدا واست حفظش کنه.مرسی از اینکه به وبلاگ گل من سر زدید سپهر دوباره منتظرتونه. یگانه جونو حسابی ببوس


سلام ممنون
اي كاش آدرس وبتونم ميذاشتين
khale fatemeh
8 مرداد 91 11:12
Kheili banal bold!
Lol


mamnoom
مامان علی خوشتیپ
8 مرداد 91 13:07
سلام عزیزم
خوبی؟گل دخترت خوبه؟
راستش جزء ها تموم شده بود.ولی مامان همین امیر علی هست که بالا نظر گذاشته دوتا جزء رو نمیتونه بخونه.شما زحمتشو میکشی؟
فکر کنم قسمت شما بوده
جزء 9 و 8
خبرم کن حتما


سلام ممنون انشاا.. كه خداوند توفيق دهد



سپیده
8 مرداد 91 18:44
سلام . یه مسابقه تو وبلاگ "کودک من" گذاشتیم. دوست داشتید شرکت کنید.


سلام باشه
مامان پریسا
9 مرداد 91 15:19
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مرداد 91 6:45
نازی یگانه جون چقده تو با نمک و شیرین زبونی


مرسسسسسيييييي
الهه مامان روشا جون
10 مرداد 91 16:11
خانومی مرسی بابت توضیحت.واسه یگانه گلی


خواهش ميكنم
ممنون
مامان مهراد
10 مرداد 91 16:26
وای که خیلی شیرینی


ممنون خاله جون
سپیده
10 مرداد 91 18:01



ممنون
مامان تسنیم سادات
10 مرداد 91 18:48
سلام خیلی گشتم تا یه نی نی تو مایه دو سال پیدا کنم آخه تسنیم من هم دو سال و نه ماهشه...
یگانه جون خیلی با استعداده اگه کمکش کنید راحت سوره های کوچیک رو حفظ میشه...
از آشنایی با هاتون خوشحال شدم


ممنون من هم خوشحالم
مامانی درسا
11 مرداد 91 14:07
من فدات شیرینی مثل قند


خدا نكنه خاله جون
sanam
12 مرداد 91 18:28
سلام کی میتونه شما و یگانه ی بانمک رو فراموش کنه به خصوص که امروز نوبت دعا برا شماست
انشاله حاجاتتون مستجاب و عاقبت به خیر باشید و همراه یگانه خوشبخت


ممنونم صنم جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
12 مرداد 91 18:44
خصوصی داری جانم
زهرا از نی نی وبلاگ213
12 مرداد 91 18:45
منم شما رو لینک میکنم
به امید دوستی پایدار


ممنون
انشاا...


خاله نفیسه
13 مرداد 91 2:12
چی کارا یاد داره
تازه قصه هم می گه خبر نداری
به منم که گفت خاله نفیسه بعد کلی خواهش
فیلم قرآن خوندنش رو بذار


آره خاله جون هنوز وقت نكردم بنويسم كه چه قصه هاي جالبي هم ميگه.
آخه بايد بين قرآن خوندنش كمكش كنم كه ادامه بده حالا بازم تا چند وقت ديگه ميذارم
❤مامان آزی❤
13 مرداد 91 14:14
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟

من قبلا به يك نفر ديگه راي دادم
لیلا مامان آرمین
13 مرداد 91 23:01
ماشاءاله شیرین زبونه. خدا حفظش کنه
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
آرمین من توی مسابقه دو روی سکه وبلاگ کودک من شرکت کرده. خاله جون اگه دوست داشتید سری به وبلاگ آرمین بزنید و برای مسابقه بهش کمک کنید. ممنون میشیم.



ممنون متاسفانه من راي دادم شرمنده
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 12:41
سلام مامان یگانه جون. عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده
http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php



به يسنا جون راي داديم
سپیده
14 مرداد 91 14:27
سلام. با تشکر از رای شما.


ممنون
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 14:58
سلام خواهش می کنم. بقیه هم عزیزای ما هستند چه فرقی می کنه


بازم شرمنده
khale fatemeh
14 مرداد 91 22:04
Up kon mamane yeganeh
Hoselamoon sar raf baww!


باشه سعي ميكنم
آخه ماه رمضوني خيلي بيحال و بيجون و بيحوصله و.. شدم
ني ني شكلك
15 مرداد 91 2:53
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶.ني ني شكلك ¶¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶بازم به ما سر بزن ´´¶¶¶¶


چشم
مامان یسنا
16 مرداد 91 20:24
سلام از طرف من قورتش بده این بلبلو منم از اینجا بوسش میکنم.


سلام باشه خاله جون
khale fatemeh
18 مرداد 91 21:46
دلم براش تنگ شده هی میام تو وبش بااین همه کاری که دارم،تو ام که عسک جدید نمیذالی :'(


شرمنده آپ كردم خبرت ميكنم كلي مطلب دارم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 مرداد 91 8:51



D>=


ممنون
سپیده
19 مرداد 91 18:18
سلام. مسابقه شماره 2 را برگزار کردیم. در صورت تمایل شرکت کنید. با تشکر.
negin
19 مرداد 91 22:04
خدا حفظش کنه
آپممممممممم


ممنون
مامان یسنا
20 مرداد 91 13:26
سلام شما همیشه تو قلب مایی و من و یسنا واسه همه و همچنین یگانه جونمون دعامیکنیم.بوس واسه یکی یگانه


ممنون لطف دارين
sanam
21 مرداد 91 11:47
سلام
فکر نمیکنم یگانه شیرین زبونی نکنه پس مامانش یه کم حوصله به خرج بده بیا و اپش کن دیگه میخوام بدونم یگانه دیگه چه کارا و شیطونیا میکنه


به چشم
نگار(مامان سام)
29 مرداد 91 18:43
آفرین به یگانه جون با هوش که همه چیز رو سریع یاد میگیره.


ممنون
مامان تسنیم سادات
30 مرداد 91 13:37
سلام مامانی جون عیدتون مبارک


ممنون عيد شما هم مبارك
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 4:01
خاله به روزم بیا پیشمون اگه وقت داشتی. خوشحال میشم


چشم عزيزم
سجاد
4 اردیبهشت 92 21:59
به ما هم سر بزنین ...